Rüyada Öleceğini Öğrenmek Görmek

İslami Rüya Tabirleri, Rüyada öleceğini öğrenmek ne anlama gelir, Rüyada öleceğini öğrenmek görmek dini yorumu nasıl yapılır

Rüyanızda öleceğini öğrenmek gördüyseniz bununla ilgili islami rüya tabirlerini sizler için toparladık.

Unutmayın ki rüyalar ile âmel edilmez.



SİTEMİZDE YAPILMIŞ BÜTÜN RÜYA TABİRLERİ PSİKOLOJİK KAYNAKLARA GÖRE YAPILMIŞTIR. İSLAMİ, DİNİ YA DA DİYANET RÜYA TABİRLERİ ANCAK KİŞİYE ÖZEL EHİL KİŞİLER TARAFINDAN TABİR EDİLEBİLİR. BU SİTEDEN OKUDUĞUNUZ RÜYALARI İSLAMİ DEĞER OLARAK KABUL ETMEYİNİZ.

Rüyada Öleceğini Görmek

Rüyada öleceğinizi haber almanız sadece ve sadece sizin gerçek yaşamınızda negatif enerji ile dolu bir ortamda bulunduğunuzu, bazı bıkkınlık ve yorgunluklar yaşadığınızı, yaşamınızda bir değişiklik ihtiyacı içinde olduğunuzu simgelemektedir.

Rüyada öleceğini görmek; mutlu olmaya, sevinmeye ve aynı zamanda mutluluk gözyaşı dökmeye rivayet edilir. Rüyayı gören kişinin hiçbir illet hastalığı olmayacağına, inancı, umudu ve gücünü yitirmeyeceğine ve üstesinden gelemeyeceği hiçbir sorunu olmayacağına delalet eder.

Rüyada öleceğini duymak; rüyayı gören kişinin, ağız tadını yerine getirip, gözlerinin parlamasına ve yüzünün gülmesine vesile olacak ve bundan sonrasının da hep böyle devam etmesine zemin hazırlayacak gelişmelerin meydana geleceğine, rüya sahibinin bu sayede ağız tadı içinde bir hayat geçireceğine yorulur.

Rüya TabirleriRüya Tabiri

Facebook"
Rüyada Öleceğini Öğrenmek Görmek
6 Ağustos 2014, 18.227 kere okundu.
1 Puan2 Puan3 Puan4 Puan5 Puan

Gördüğün Rüyayı Anlat




Current month ye@r day *

  1. Yazar: Taner | 6 Ağustos 2014 2:55 pm

    Gece Saat 12 Gibi Kendi Yaşadığım Şehirde Uçak Hava Alanı Yok Ama Ucak Gelmiş Bende Ucağa Biniyorum. Eve Gidicem Yanlız Uçakta Arkadaşlarımda Var Ve Aynı Zamanda Babamda Var Bana Diyor Meyve Suyu Felan Al içeriz Yolda Diyor. Ama Uçak 5-10 dk içinde Havaalanacak Bende Diyorum Baba Birazdan Uçak Kalkacak Hem Saat 12 yi Geçti Bu saatte acık yer bulamam felan diyorum. Ama iniyor Açık bi market arıyorum. Sonra Bir Tane Açık market buluyorum Orda meyve Suyu Alıcam ama Hepsi Bozuk Kalitesiz şeyler o arada 2tane kız geliyor bende Kızlara hava atıyorum diyorum Yaa uçagı kaçırcam şimdi biran önce gitmem lazım felan diyorum. kızlarda sohbet etmek felan istiyor ama ben gidiyorum bakıyorum ucak yok. Telefonuda uçakta unutmuşum beni aramışlar ulaşamamışlar o sırada bende diyorum neyse eve gideyim. bakıyorum anahtar yok alt kattaki kiracaları kaldıyorum eve üst kata çıkarken bakıyorum bizim evin kapısı açık eve hırsız girmiş bende sesizce giriyorum bakıyorum hırsız evde hemen gizlice aşağı iniyorum bakıyorum kapıda arabası var plakayı almaya çalışıyorum. o sırada bi silah buluyorum bide sopa arabasının aynalarını kırıyorum yukarı çıkıyorum bakıyorum kücük yeğenim ( kız) evde hemen ona sus diyorum sessizce dışarı çıkarttım. Yukarı tekrar çıkarken hırsızla karşılaşıyorum onu sopa ile dövüyorum silahla vuruyorum ama bişey olmuyor hemen arabasına binip kaçıyor polisi felan arıyorum ama bulamıyorlar plakayı yanlış felan veriyorum..

    işte böle çook karışık bir rüya gördüm fazla detaylara girmedim.. umarım hayırlı bişey gelir başıma yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşkler

  2. Yazar: arda | 6 Ağustos 2014 7:53 am

    RUYAMDA 4 TANİDİGİM 4 KİSİYDİK TANİDİGİMDA BİRİ BANA 7NİNCİ AYDA OLMENE 1 HAFTA KALACAK DEDİ VE AGLAMAYA BASLADİM VE BANA NE ALİYORSUN AGLANACAK NE VAR DEDİ BENDE BENİM OGLUM VAR DAHA UFACİK ANNESİ VAR DERKEN VE TİTREYEREK UYANDİM

  3. Yazar: CAN | 6 Ağustos 2014 1:56 pm

    rüyamda balkonun üstünde para görüyorum ve onu alayım derken baska bi yerde para cıkıyo onuda alyom ilerleyerek ben topladıkça para cogalyo ve ensonunda topladıklarımı avcuma alıyom hepsi bozuk para ama 10 lirayı falan bulmustur ve sonra topladıklarımı hepsini bahçeye atıyorum yere fırlatarak sadece elimde bi tanesini bırakym o da sadece 1 tl :) ne anlama gelyor ve ben topladgmda allahım hep ben topluyum sen cıkaryn diyorum içimden de :)

  4. Yazar: CAN | 6 Ağustos 2014 2:02 pm

    rüyamda balkonun üstünde para görüyorum ve onu alayım derken baska bi yerde para cıkıyo onuda alyom ilerleyerek ben topladıkça para cogalyo ve ensonunda topladıklarımı avcuma alıyom hepsi bozuk para ama 10 lirayı falan bulmustur ve sonra topladıklarımı hepsini bahçeye atıyorum yere fırlatarak sadece elimde bi tanesini bırakym o da sadece 1 tl :) ne anlama gelyor ve ben topladgmda allahım hep ben topluyum sen cıkaryn diyorum içimden de

  5. Yazar: hasan | 6 Ağustos 2014 9:46 am

    selamun aleyküm ben bu gün bir rüya gördüm olumsuz bir ruyadı ama ben evhamlı vesveseli bi yapıya sahibim çokta rüya görür ve hatırlarım oyüzden çok etkilendim üzüldüm.lütfen yardımcı olun bana. rüyam: annanem 1-1.5 yıl önce vefat etti annanemin köyündeki evindeyiz teyzelerim filanda var annem de var oturuyoruz annanem gülüyo oynuyo evinin bahçesinde koşuyo çok mutlu bende nasıl durumun dedim galiba oda iyi iyi durumum dedi derken ananem bana tebessüm ederek mutlu bi şekilde 1 yıl içerisinde öleceksin dedi sonra kendi annem ordayı uzuldu saçları da siyahlı beyazlı akduşmuştu gerçi annemin saçları zaten suan öle ama dağının tı saçları ve üzülüyordu sonra mı yoksa ilk baştamı hatrlamyrum ama ben annanem için hani kabir azabı hani azab yokmu dedim. (ben zor bi dönem geçiryorum eşimle boşanablirm baba evine gitti işimde de sorumluluklarım stresim arttı ailemle zaman zaman tartışıyrum bazen kızıyolar bana ama snra gönüllerini alyorum) NOT: BU RUYADAN ÖNCE BABAMLA TARTIŞTM ZATEN PİSKOLOJİM GERGİN VE ASEBİ STRESLİ DURUMDA SONRA RÜYAMDAN BİRGÜN ÖNCE BABAM SABAHLEYİN SARILDI ÖPTÜ NEOLDU DEDİM YOPK BİŞEY ÜZÜGÜN GÖRÜYOM SENİ KIZIYORUM TUTAMIYORUM KENDİMİ DEDİ KIZMAK İSTEMYORUM DEDİ BENDE SONRA GÜN İÇİNDE BENİ ARADI ÖLE Bİ SESİNİ DUYAYIM DEDİ BENDE HAYRDIR BABA RÜYANDA ÖLDÜĞÜMÜ FİLANMI GÖRDÜN DEDİM ÖLECEZMİ NEOLACAK DEDİM HATTA ANNEMLE DE PAYLAŞTIM BABAM RÜYADA BANA BİŞEY OLCAĞINIMI GÖRDÜ DEDİM.)ALLAH RIZASI İÇİN YORUMLAYIN ÇOK ÜZÜLDÜM HAŞA RABBİM VERDİ RABBİM ALIR AMA İNSANA ZOR GELİYO İSTER İSTEMEZ ETKİLENİP ÜZÜLÜYORUM HAYATMI ETKİLİYO.


Bu site ana konu olarak diyanet rüya tabirleri ve islami rüya tabirleri konularını ele alır.
Ayrıca bütün rüya tabirlerinin yorumlarını sitemizde bulabilirsiniz. (Site Haritası)
Google+